Wijndocent / register-vinoloog / online wijnverkoop

DROF PROJECTEN

Ruim twintig jaar was ik werkzaam binnen de muziekindustrie. Van junior product manager jazz & catalogue bij PolyGram International en marketing manager bij BMG Nederland tot commercieel directeur bij Princess Entertainment. Daarna begon ik als zelfstandig ondernemer binnen de entertainmentbranche en ben ik de afgelopen jaren mijzelf op meerdere terreinen gaan begeven als organisator en adviseur.

 

2008 – heden: Aanvankelijk begon ik met het management en de advisering van artiesten. Dit waren zowel tv-persoonlijkheden als theatergezelschappen, bands en soloartiesten.  De laatste jaren ben ik voornamelijk actief voor instellingen of bedrijven die niet alleen kijken naar hun return-on-investment, maar ook naar hun impact-on-society. Zo organiseerde ik van 2009 tot 2020 de Nationale MS Dag, en was ik van 2018 tot 2020 verantwoordelijk voor de organisatie van het wandel -en hardloopevenement MS Motion. Momenteel ben ik vanaf 2011 als teamleider betrokken bij de Can Do Behandelweekenden van het Nationaal MS Fonds. Daarnaast werk ik op regelmatige basis als extern adviseur voor meerdere opdrachtgevers bij het organiseren van evenementen en het ontwikkelen van projecten en diensten. Mijn kracht ligt erin om op creatieve wijze als adviseur, projectmanager en in de uitvoering plannen om te zetten in actie!

 

2003 – 2008: Bij Princess Entertainment was ik verantwoordelijk voor een rijke blend van diverse entertainment activiteiten: Cd’s van artiesten (van Karin Bloemen tot Belle Perez en van Charly Luske tot Lee Towers en Alex), Dvd’s (Luv', Inge de Bruijn), theater (musicals als Love Me Just A Little Bit More, Annie en muziektheater van Willeke Alberti), evenementen (WinterEfteling by Princess, Princess Kerstshows), beurzen etc.

 

1987 – 2003: In deze lange periode binnen de muziekwereld heb ik mij ontwikkeld tot een dealmaker. In de hoogtijdagen van de Cd en Dvd ging dat over het aangaan van samenwerking met bedrijven en merken als: Radio 538, Radio2, FoxKids, de Nederlandse Top 40, Veronica, TMF, discotheek iT, Baja Beach Club, diverse clubdeejays, evenementen (zoals Night Of The Proms, het Schlagerfestival en Rave The City) en heel veel meer. Daarnaast ben ik nauw betrokken geweest bij de carrières van tientallen (inter)nationale artiesten. Bovendien was ik verantwoordelijk voor samenwerking met concurrerende organisaties, media-inkoop, de marktonderzoekscommissie van de NVPI en ik produceerde letterlijk honderden tv-en radiocommercials, videoclips en videopresentaties. 

 
 
 
E-mailen
Bellen
Info